Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

PLEASE ALERT!!!---HINGGA ANAK CUCU

Assalamualaikum

apa khabar iman?

wah.... seharian tak update blog... hurm.... maaf lah... sibuk sikit... tadi bergegas ke PENANG... hantar kakak tercinta untuk memulakan pekerjaannya yang baru di sana... semoga anda bekerja dengan baik ye... tak nak curi2 tulang.... tak baik taw....

berbalik kepada tajuk.... HINGGA AKHIR HAYAT.....<---- pernah dengar ayat nie? mesti la pernah kan... tapi paling selalu di dengar bila ada berlangsungnya pernikahan or perkahwinan... kalau korang perasaan.... tetamu2 yang hadir mesti akan ada yang wish dekat pengantin tu macam nie "SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU".... what the fish?? tak kan nak bahagia sampai anak cucu je....? dah ada cucu.... pastu cerai berai la??? like that?...yang wish "SEMOGA BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT" oklah kan.... at least dia bahagia sampai akhir nyawa dia kan...

hal-hal macam nie kita kena alert tau... sebab setiap kata-kata yang diucap atau keluar dari mulut seseorang umpama DOA..... jadi tak mustahillah kalau doa tu termakbul.... Allah itu Maha berkuasa.... yang alert akan hal nie bagus lah... teruskan alert anda tu... tapi yang baru sedar tu.... cuba2 lah untuk tukarkan ucapan anda tue....

kalau habis sangat pun.... wish je TAHNIAH!! simple je kan...

so... renung2kan dan selamat beramal...

3 comments:

iMBobo said...

betul gak tu, kata2 itu satu da kan.. seeloknya ucapkan selamat :)

Huda Diaz said...

aku cakap semoga tak bahagia! kalau yang kahwin tu sama jenis. hahaha

pandai cari isu? peka sungguh!
haha :D

The Medical Duo said...

nice...selalu org doakn smpai anak cucu je..

jemput bace entry perubatan terbaru kami :)

http://synergistichatidoktormuda.blogspot.com/2011/10/endometriosissakit-ketika-haid.html