Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

AKU CUMA SEORANG BLOGGER

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


segemen pertama untuk blog baru aku nih... seperti yang diminta oleh abang ben...
aku tak kisah sebenarnya rakan blogger nak masuk blog aku atau tak... lagi pun blog ini masih baru..  tak banyak kisah lagi dalam ini... kalau yang sudi jenyah tu, dan tinggalkan jejak.. terima kasih sangat-sangat ye..

keistimewaan blog ini... mengisahkan tentang perjalanan kita.... maksudnya.... perjalanan aku, dia, mereka dalam mengejar cinta Allah S.W.T. yang hakiki untuk menjamin kehidupan yang lebih baik di masa hadapan dan di setiap perjalanan itu akan ada cabaran-cabarannya..... kerana semua orang tak sempurna.....

blog yang sentiasa memberi aku semangat untuk terus berblogging dalam dunia blog ini adalah blog 
blog zue cancer banyak berunsurkan nasihat-nasihat dan muhasabah diri.... sedikit sebanyak telah mampu mengubah diri aku yang tak seberapa ini....alhamdulillah

sekian....

9 comments:

fieda said...

singgah dari segmen yg sama...:)

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

i'm fateehaa said...

hai. slmt berkenalan.
jgn lupe terjah sini. :)

http://kisahhatiaku.blogspot.com/2011/10/segmen-aku-cuma-seorang-blogger.html

Fatin Liyana said...

hye3!! yana dengan tinkerbell datang dari segmen yg sama.

salam perkenalan!!
hepy bloging!! ^^,

Sayidah Nafisah Ruslan said...

salam kenal ^^

Atia_gadismelayu said...

jgn pernah putus asa dlm hadapi semua cabaran2 hidup..^_^

AKU CUMA SEORANG BLOGGER

suha said...

blog cik suha tah pape..jgn singgah tau..sobs


(^_^)

Unknown said...

Dtg buat kacau dri blog Abg.Ben.. Jom buat kecoh kat blog sya...

Unknown said...

hye..
dtg dri segmen sama =)

Unknown said...

Salam ukhuwah…Apa khabar hari ini?? Eza datang terjah dari segmen Sifu: Abang Ben..Nak kenal Eza lagi? Welcome to my blog ek..

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

p/s: singgah lagi hari ini :)