Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

Lensa Hati #2

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


tengok...... ingat aku baik sangat ke?? ini vandalisme.. conteng dinding guna PENSIL bukan cat ye.... adik-adik diluar sana jangan tiru aksi ini okei... tak baekk taw.... aku dah suruh tengku padam kan... tapi tak tahu la dia sempat padam atau tak sebab masa aku mesej dia, dia mungkin tengah kalut packing barang nak balik... kalau tak terpadam.... nama tu akan diketemu oleh putera-putera sem depan.... huhu
teringat kawan2 dekat campus.. banyak sungguh kenangan kami semua... cari lah yang mana satu nama aku....  hihi...

"MUHASABAH DIRI"

"sahabat yang amat diperlukan pada setiap masa seperti udara
jika dia terputus darimu, maka engkau akan mati
dia adalah sahabat yang dapat mendekatkan dirimu kepada Allah"
"sahabat seperti penyakit adalah sahabat engkau perlu jauhi
dialah yang mendekatkan kamu dengan neraka"  

1 comment:

Zaid Huda said...

likeee ♥
kawan yang baik susah dicari
:)