Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

DELIMA, INTAN DAN BAIDURI

Assalamulaikum....

apa khabar iman?

jumaat... penghulu segala hari... hari yang dinanti2 oleh semua orang kerana keesokkannya cuti... hahaha...  aku memang dah sentiasa cuti dah nie..... berapa minggu lagi baru masuk kolej balik.... berbalik kepada tajuk... DELIMA, INTAN dan BAIDURI.... actually nie nama kolej puteri untuk sem depan.....
sebelum nie aku menetap di kolej KRISTAL.... tapi sem depan, KRISTAL dah jadi hak milik putera.... huhu... sedih... banyak kenangan giler dekat situ....

jadi puteri terpaksa la berpindah di antara DELIMA, INTAN n BAIDURI..... Kolej DELIMA baru je siap..... rasmi pun belum... tapi sem depan dah boleh duduk...hurm.... ntah ler.... aku punya  nasib kolej mana pun ntah ler.... siapa yang dapat DELIMA sem depan... untung ler...blok baru kan... ala-ala apartment plak tu....tapi yang tak bestnya... jauh dengan kelas-kelas plak tue... KRISTAL dulu pun macam apartment jugak...seronok duduk situ... haha...  aku dapat mana-mana pun tak kisah.... yang penting ada tempat nak duduk..... pastu sem depan jugak nak kena membiasakan diri dengan roomate or housemate yang baru pulak... hurm..... 


blok KRISTAL A....


ini KRISTAL B.... blok aku.... huhu


No comments: