Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

BLOG INSPIRASIKU...


Assalamualaikum...

Dah berhari2 aku godek blog dr cinta... sejujur-jujurnya aku suka baca blog dia... beberapa hari sebelum ini.. aku dalam mood yang tidak terkawal.... aku nak update entri blog tapi tak der mood... so aku ambik keputusan nak blogwalking sambil mencari semangat... sehingga la aku terfikir untuk cari blog-blog islamic.... laman web iluvislam pun aku selalu terjah jugak... banyak nasihat dan info2 berguna yang aku boleh dapat dekat situ...

kemudian aku teringat dr cinta punya blog... mula2 mmg aku tahu wujudnya blog tue... tapi disebabkan aku dapat tawaran smbung belajar.. jadi lama jugak aku tak seludup dunia blog nie.. sehingga lah satu hari tu housemate aku mengingatkan aku kembali pasal dr cinta punya blog tu... aku pun dah lupa sebenarnya... masa aku nak follow blog dia... tgk2... aku dah follow dah... rupa-rupanya sebelum nie aku dah pernah terjah blog dia...huhu

so... sekarang aku nak godek la entri2 dr cinta yg dulu.... serius best... banyak bagi semangat dekat kita....

No comments: