Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

Lensa Hati #3

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

kenangan semasa SPM 2010.. aku memang suka menyimpan barang2 yg orang bagi... tapi permasalahannya di sini.. kadang-kadang aku lupa mana  aku simpan barang-barang tue... haha.. yang nie pun aku jumpa dalam laci yang sudah lama tak dibuka... huhu... teddy bear ini kawan aku bagi hanya untuk puteri sahaja... putera tak der ye...

"MUHASABAH DIRI"

"bersahabat dengan seseorang yang jujur akan membuat seseorang itu senantiasa terpelihara kejujurannya"

4 comments:

Unknown said...

best lah ada kenangan. saya tak pernah ada kenangan sekolah selain buku. so sad. :|

NSA_TATMA said...

ZAID HUDA: hurm... x pa lah... yg pnting..kita sentiasa ingat kngn tue.......

! BUDAQ MANJE..AZLEEN AZIZ ! said...

thankz babe..hope kowg x lupe saya...

NSA_TATMA said...

leen: mesti lar tak...