Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

NO TITLE.

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Alhamdulillah..... aku merasa hari ini aku lebih tenang.....semuanya datang daripada Allah S.W.T.. Aku cuba untuk mencari ketenangan dengan kembali mendekatkan diri dengan Allah S.W.T... Nauzubillah.... malunya aku ingin meminta2 denganMu Ya Allah.... layakkah aku mencium syurgaMu Ya Allah setelah aku hampir berpaling dengan Mu Ya Allah....

terasa diri ini terlalu hina.... Ya Allah kuatkan lah semangat aku, tunjukkanlah aku jalan yang lurus... aku tahu aku sedang diuji olehMU Ya Allah... Akan aku hadapi semua ini dengan penuh sabar dan tabah....

kepada temanku... maafkan diriku... akan aku cuba untuk menjadi kawan yang baik untuk anda... semoga ukhwah kita akan berpanjangan....sama-sama lah kita usaha.. Insyaallah.....


1 comment:

Unknown said...

bersabarlah.
kenapa orang selalu cakap "sabarlah" kalau dengar masalah orang? pelik je. membantu ke komen bersabarlah tu?

apapun, ingatlah Allah sentiasa ada untuk mereka yang beriman kepada Nya.