Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

DOWNLOAD MOVIE

Assalamualaikum



OK... nak bagitahu yang aku berjaya download movie RAYA TAK JADI... ! aku nie bukannya yg style suka download2 movie nie... renyah... 
nak suruh abah beli cd?? confirm2 la abah tak kan beli punya... dah la abah sibukk..
tetiba nak beli cd movie dekat anak die..uishh
kalau beli cd surah2 Al-Quran tak per la jugak... ye dak?
aku nie kalau boleh nak tunggu loading dekat youtube je.. 
tapi dah janji nak tgk dgn mama.. kena lah download simpan.. 
dan dah tak tengok pun..
sebagai penduduk malaysia..
aku bangga dengan movie tempatan sekarang....
JOHAN memang kelakar giler... salute lah..!
berjaya membuat aku ketawa dengan dasyat nye....

huhu... okbai..

1 comment:

Unknown said...

eh, kalau sokong kena lah beli cd/dvd original
:D