Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

my ex-boyfriend

Assalamualaikum..

pe kabor semua... semoga sihat hendak2nya lah... tengok tajuk aku... wah.. sebelum nie aku langsung tak berani nak bukak cerita pasal ex-boyfriend aku nie.. ye la... berani mati kot... nasib la dia buta IT.... dia tak kan baca punya... actually... huhuhu... banyak sungguh pengorbanan dia dekat aku tau... dulu masa zaman sekolah... aku selalu pergi sekolah dengan dia.... rasanya 2 tahun je kot sempat bersama dengan dia.. tapi kenangan dia dengan aku tak akan aku lupa sampai bila-bila... aku nak ke mana je.. mesti dengan dia.. kadang2 nak g tusyen pon dengan dia.. tapi dekat2 je la.... datang kelas tambahan pun dengan dia.. huhuhu... awak..awak... banyak sungguh kan kenangan kita...

lepas tu... dah habis zaman sekolah... dah tak caring macam dulu dah... kesian dekat dia... dulu... masa zaman sekolah selalu bagi dia tidur dalam rumah..ye lah.. kena la jaga elok2... nanti siapa nak teman saya pergi sekolah kan... tapi sekarang...bila dah habis sekolah aku dah tambat dia dekat tiang rumah... ihh.. syahirah nie... boyfriend kau tu!! kenapa kau buat macam tu?? huhuhu... sebab sekarang aku dah jumpa boyfriend baru la.... maaf ye ex-boyfriend... tapi aku janji adik aku akan jaga awak dengan sebaik yang mungkin lepas nie... 
 miss you....

inilah ex-boyfriend aku.. huhu...
v
v
v
v
v
v
v
v


sekarang dah kena tambat dekat tiang dah...huhu

No comments: