Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

TRAGEDI 111111.... KAWAN AKU... huhu...

Assalamualaikum....

apa khabar qolbi?

harap-harap sihat lah....

hari ini dah masuk 12.11.2011....... maknanya kelmarin 11.11.2011..... tarikh yang famous la kan......
nak dijadikan cerita..... semalam kawan aku mesej dengan aku dekat FB.... tengku amirah... yang post ini dan ini
ingat lagi tak??
mula-mula serius terkejut dia tiba2 mesej aku... ye lah....selalunya aku yang suka start kacau dia dulu dalam fb tu.... tetibe semalam dia mesej.... ada la hal sikit kitaorang borak2.... biasa la kan.... dah lama tak borak2....
dah lama borak2 pastu baru teringat nak tanya dia..... SIHAT KE TAK?

  • Tengku Amirah
    12 hours ago
    Tengku Amirah
    • alhamdulillah,ak pon rse tenang gak...ak sehat cume ari ni emosi t'ganggu ckit...td ak accident...
  • Nurul Syahirah
    12 hours ago
    Nurul Syahirah
    • ha????? mierahhhhhhh ko ok tak????
  • Tengku Amirah
    11 hours ago
    Tengku Amirah
    • alhamdulillah,ak ok juz trauma ckit jew...kete ak rosak tp moto yg langgar ak 2 lg truk...ak syukur sgt mamat moto xjd pape....huhu
  • Nurul Syahirah
    11 hours ago
    Nurul Syahirah
    • ko sorang2 ke?
      ko nk g mana time tu?
      pastu ko ada luka kat mana2 tak?
      rosak teruk ke keta ko?
      ayah ko marah ko tak...?
      siapa yg salah?
      mamt moto tu ada mintak payment ap2 tak?

      huhu.... sorry la banyak tanya....risau...
  • Tengku Amirah
    11 hours ago
    Tengku Amirah
    • ak bkn sorang...ade azra n 2 lg kwn ak...
      ak nk p reunion batch...
      alhamdulillah,ak xdak luka mna2,mamat 2 je...
      kete ak kire terok la jgk...
      ayh ak xmrh...
      klau ikotkn mamat moto yg slh...
      die minx mule2 then bile ajk p balai die cabut lari...
      conclusion:i'm ok dear,don't worry about me so much k...:)
  • Nurul Syahirah
    11 hours ago
    Nurul Syahirah
    • ha..... nasib ada azra dengan kawan ko yg len....
      ha.... kantoi mamat tu...... tau pun takut.. dah tau salah....
      pastu apa jadi?
      ada org datang tolong ke apa ke?
      pastu ko still pegi reunion tu la?

macam tu la kisahnya.... kasihan kawan kesayangan aku tu...... tapi alhamdulillah... dia tak apa2...
bersyukur sangat2....

  • Nurul Syahirah
    11 hours ago
    Nurul Syahirah
    • aku nak marah ko pun tak kena jugak... sb benda dah jadi...
      kang aku marah..... bertambah emosi pulak engkau...
      apa yg aku boleh pesan kat sini... PANDU CERMAT JIWA SELAMAT....
      INGAT LAH ORANG TERSAYANG.....hahaha...
      mak aku pesan......sebelum naik keta tu baca lah ayat kursi.... InsyaAllah... DIA dekat dengan kita dan jaga kita...
  • Tengku Amirah
    11 hours ago
    Tengku Amirah
    • ak da cite...haila...ak nih bkn igt ape yg da or blom...tp xpala ko sudi dngaq kn....hehe..
      insyaAllah kakak,adik akn slalu igt pesan kakak tu....hehe ^^

hurm..... macam tu la kisahnya........ tragedi 11.11.2011 dalam ingatan tengku amirah....

No comments: