Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

KEHIJAUAN PERLIS....

Assalamualaikum....

apa khabar qolbi?
alahamdulillah..... bersyukur sangat masih diberi nikmat iman, akal dan islam serta kesihatan tubuh yang baik yang telah dianugerahkan oleh Allah SWT....
alhamdulillah.... demam dah kebah sikit hari ini..... berkat doa keluarga dan sahabat-sahabat semua...
enti kali ini nak berbicara tentang ~~KEHIJAUAN PERLIS~~
siapa yang tak pernah datang perlis?? rugi tau tak datang perlis...... best oww......
apa yg best sangat nie?? best sebab ada rakyat macam saya.... hehe....

masa balik cuti hari tu.... hati berbisik "wahh!! perlis dah maju... tapi apa yang maju nya?? entahlah... tapi banyak perubahan yang berlaku... proud to be PERLISIAN..... hihi"

jom relaks... tengok sawah padi abah yang dah masak...tunggu masa nak ambik ja........



indah bukan ciptaan Tuhan?? subhanallah...... bersyukur atas apa yang diberi olehNya..... alhamdulillah...
p/s: to kak adawiyah, kak ibrah, kak syakirah dan kak tengku amirah.... nie baru sedikit taw kawasan perlis... hihi

5 comments:

cik diba said...

tenang tengok suasana nie...dah follow, follow saya k

adibahnabilah said...

subhannallah.. wonderfull sawah~~~ untungla ade sawah.. hehe..

mazmiesya (-_-) said...

@adibahnabilah
a'ar.... untung sgt.... depan Uitmpp pun ada.... hehe..
jemput lah datang perlis nnti ye dibah...

mazmiesya (-_-) said...

@cik diba
alhamdulillah.... tenang jugak...

Cik Chokie said...

hihi miza at johor ni pun ada sawah . at kampung kedah . huhu xpayah susa2 g kedah ^_^ . btw, indah je kan ciptaan allah ni ? hee