Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

entri kalut

Assalamualaikum.....

apa khabar qolbi??

alhamdulillah.... dah nak hampir sebulan kembali ke UiTMPP nie..... hurm....
minggu pertama sepatutnya no class and no assgnment but..... minggu pertama tu la kitorang dah start belajar dan dah ada assgnment..... amacam? terbaekkk x?? 
tengok housemate lain goyang kaki je minggu pertama tu.... 
yang kitorang nie kena berhempas pulas menyiapkan assgnment...
tapi tak kisah pun semua tue...... itu memang tugas sebagai pelajar pun.... belajar lah selagi mampu dan terdaya ok.... 
tu pasal belajar... nak jugak cerita pasal kolej...... entri lepas ada gitau yang aku dapat kolej DELIMA jauh dari tempat belajar kan.... jadi nak cerita la sikit...
kelas pukul 8 pagi setiap hari.... tapi syukurlah sebab tak der kelas malam kan....
masa sem 1 dulu.... kelas start kul 10, 12, 2...... tapi habis pukul 10.30 malam...
adil la kan sekarang....
minggu pertama masuk...... mulut nie asyik ngeluh panjang je..... ngeluh sebab jauh....
lepas tue kak teng pesan ustaz citu dia cakap.... jangan asyik ngeluh sangat....
huhu... beruntung dapat kolej taw walupun jauh....
 yang tak dapat kolej tu macam mana pulak? hurmm......
"terfikir sejenak....."
ok...ok.... lepas nie aku tak nak ngeluh pasal jauh ke, panas ke.... apa ke.... tak nak... tak nak! shutt!

"MUHASABAH DIRI"

bersyukur dengan apa yang diperoleh
ALHAMDULILLAH....

1 comment:

NZ Diaz said...

betul tu. syukur itu penting.
firstime masuk kolej. dalam hati kecewa gila. rasa macam kena tipu je. haha.
tapi lama-lama ok. dan rasa rindu pula kat bilik. haha