Sesungguhnya Solatku, Ibadahku, Hidupku, dan Matiku hanya keranaMu...
all praises to Allah....

Ukhti & akhi

Zikir Terapi Diri

Assalamualaikum...

khaifa haluka akhi? ukhti? insyaAllah ye sentiasa dalam rahmat Allah..
Alhamdulillah masih diberi nikmat iman, islam, akal serta nikmat-nikmat lain yang tak terhitung dariNya..

selepas subuh selalunya saya akan terpacak depan tb tengok rancangan tanyalah USTAZ.. sejujurnya seronok.. rupanya banyak sangat benda yang saya masih belum arif tentang Islam ni...
kemudian terdengar zikir alunan yang menjadi music background rancangan tersebut...
mama suka sangat dengar sehingga menitiskan air mata..
jadi saya cari lagu tu dan terus mencari
alhamdulillah saya ketemu..
bila saya dengar dan hayati.... subhanallah... tiada kata-kata yang mampu keluar dari mulut saya...
betapa syahdunya.....
rupanya dendangan zikir itu adalah suara merdu HAFIZ HAMIDUN...
subhanallah....


Ya Allah, ampunilah dosa-dosa kami.. terlalu banyak khilaf yg telah kami lakukan kepadaMu, serta hamba-hambaMu yg lain..

No comments: